Friday, August 15, 2008

Oι προκλήσεις συνεχίζονται

Το θέμα της προηγούμενης εβδομάδας ήταν η "φωτογραφία", μια ωραία ρομαντική φωτογραφία που ανάρτησε η Αντιγόνη -που ήταν η νικήτρια της προηγούμενης πρόκλησης- στο blog της. Η φωτογραφία με ενέπνευσε για να φτιάξω αυτό το κολιέ από felt:




Έπλεξα και αυτό το μπολερό με το βελονάκι για την μηνιαία πρόκληση της FAST, που έχει θέμα τους "Ολυμπιακούς".Με ενέπνευσε αυτό το εκρού νήμα με τις πολύχρωμες τουφίτσες μαλλί.

Νικήτρια της εβδομαδιαίας πρόκλησης ήταν η Estella που επέλεξε και το θέμα της επόμενης πρόκλησης που είναι "ο έναστρος ουρανός" και έχει αναρτήσει στο blog της τις μέχρι τώρα συμμετοχές. Μόλις τελείωσα τη δική μου συμμετοχή που είναι αυτό το κολιέ:

3 comments:

faraona said...

Καλήμερα!
Παρα πολυ ομορφο Ευα μου!
Ευχομαι να χει επιτυχια!

τα φιλια μου!

creationsbyeve said...

Σ'ευχαριστώ Νατάσσα μου :)
φιλιά

πουαντερι said...

Πω πω εγω έλειπα και εσυ εδω μεγαλουργούσες!
Τι ωραια πράγματα ειναι αυτα;;;;;
σε ευχαριστω για τις ευχες σου.
Πολλα πολλα φιλια.!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...