Sunday, September 12, 2010

Granny squares-τα μοτιφ της γιαγιάς, όχι τόσο ντεμοντέ

Μόλις τέλειωσα μια τσάντα, πλέκοντας τετράγωνα μοτιφ (τα γνωστά granny squares) με βαμβακερό νήμα σε μπεζ και σοκολατί:
Τα granny squares δεν είναι τόσο ντεμοντέ πια! Δείτε την μοντέρνα εκδοχή τους σ'αυτές τις υπέροχες και χαρούμενες δημιουργίες που βρήκα στο flickr:

1. Commission for Sarah, 2. new year garland, 3. Granny pillow, 4. Untitled, 5. Untitled, 6. Little squares WIP, 7. P1010004, 8. Untitled, 9. IMG_1536, 10. sedie all'uncinetto, 11. IMG_1789, 12. Granny plaid

Και στο Etsy:
από πάνω αριστερά: poops, zerva, royalsisters, kydum, baahar, rocketandbear, sandyscapecodorig, softspoken , atelierafra, northerly, littlethingies, sebsurer, simakery, namolio, spacejamhandmade, francinetoukou

Αν εμπνευστήκατε από τις πιοπάνω δημιουργίες, πιάστε το βελονάκι σας και δοκιμάστε αυτά τα σχέδια:

5 comments:

πουαντερι said...

Μπραβο ρε φιλεναδα!!! Μολις γυρισα στο σπιτι και ανοιξα να δω τι κανετε, επεσα πανω στην υπεροχη τσαντα σου. Εγινε φανταστικη!!!!

Demi said...

Τέλεια τα granny squares!!! Εμένα μου άρεσαν, μου αρέσουν και θα μου αρέσουν πάντα!!!

Πλεκτο Εγκωμιο said...

Φανταστική η τσάντα σου! Η γιαγιά μου, μου έχει πλέξει καρεδάκια και τραπεζομάντηλο με granny squares και τα λατρευω!Έχουν πολλή δουλειά αλλά το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο!

olivetreegirl said...

Ευάκι είσαι καταπληκτική!!! Ευχαριστούμε πολύ για τα patterns!!! Λατρεύω τα granny squares, θέλω φέτος αν προλάβω να φτιάξω μερικά και να τα κολλάρω για τα κρεμμάσω σαν Χριστουγεννιάτικα στολίδια..
Φανταστική η τσάντα!!!!

Δημιουργία said...

Κομματακι κομματακι κανεις θαυματα.Εγω εφτιαξα μια καλοκαιρινη τσαντα με κομματακια απο χορτο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...