Friday, March 30, 2012

Trend report- τα παστέλ και το νέο μου φουλάρι

Έφτιαξα ένα νέο φουλάρι σιμπόρι μετά από πολύ καιρό...σε ένα πολύ γλυκό οινοπνευματί χρώμα, εμπνευσμένη από τις υπέροχες παστέλ αποχρώσεις που είναι τόσο της μόδας για την φετεινή άνοιξη/καλοκαίρι!


Πανέμορφες παστελ αποχρώσεις εμφανίστηκαν σε όλες τις πασαρέλες της άνοιξης από πολλούς σχεδιαστές όπως ο Ralph Lauren, Oscar de la Renta, Issey Miuake, Carolina Herrera, Versace και Valenitno.

Λατρεύω αυτή την θυληκή χρωματική παλέτα - λιλά, οινοπνευματί, απαλό ροζ, κοραλί, ανοιχτό κίτρινο και γαλάζιο!

Το θετικό αυτής της τάσης είναι ότι είναι και όμορφη και κατάλληλη για τη σαιζόν! Το αρνητικό είναι ότι τα ανοιχτά χρώματα προσθέτουν όγκο. Για εκείνες που θέλουν παρόλα αυτά να φορέσουν παστέλ, αλλά δεν τους κολακεύουν τόσο,  μπορούν απλά να προσθέσουν μια πινελιά από ανοιχτά χρώματα, φορώντας αξεσουάρ σε παστέλ, όπως μια τσάντα, ένα φουλάρι, ή ένα κόσμημα! 

7 comments:

ΕΛΕΝΑ said...

Κι εμένα μου αρέσουν πολύ οι παστέλ αποχρώσεις!!
Το φουλάρι σου πανέμορφο, και με υπέροχο χρώμα!
Φιλιά!

kiki said...

Λατρεύω αυτό το χρώμα!

Niatta said...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=104434569672730&set=a.104434493006071.5710.100003185619224&type=3&theater
Πλεκτα Στολιδια 14 Νοέμβριος 2011
Έχει κλέψει τη φωτό από τα μοτίφ σου.

creationsbyeve said...

@ Niatta: και όχι μόνο τα δικά μου!!! οι περισσότερες φωτογραφίες που έχει είναι κλεμμένες!! τι να πει κανείς....

Anonymous said...

Γεια σου Εύα, μου αρέσουν πάρα πολύ οι δημιουργίες σου!!! Πολύ φινετσάτες!!! Θέλω να φτιάξω κάποια από τις τσάντες, αλλά αναρωτιέμαι που μπορώ ν'αγοράσω τα χερούλια. Μ'ένα γρήγορο ψάξιμο στο net δε βρήκα κάτι στην Ελλάδα. Μπορείς να με καθοδηγήσεις??? Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

Marifetane hobi said...

harika şeyler tebrik ederim..

πουαντερι said...

Αλλο ενα υπέροχο εργο σου! Δεν ειχα καμμια αμφιβολία οτι θα γινόταν και αυτο τοσο ομορφο!
Εγω ας πουμε που δεν εχω πρόβλημα βαρους...χι!χι!...τι να φορέσω βρε φιλενάδα;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...