Friday, May 23, 2008

Etsy

Πριν από λίγους μήνες τελείως συμπτωματικά ανακάλυψα το Etsy, ένα τεράστιο πολυκατάστημα στον κυβερνοχώρο, όπου ο καθένας μπορεί να αγοράζει και να πουλάει χειροποίητα πράγματα, αλλά και υλικά! Είναι απίστευτο το τι μπορεί να βρει κανείς εκεί! Από καιρό στο μυαλό μου επεξεργαζόμουν την ιδέα με κάποιο τρόπο να μπορώ να πουλάω πράγματα που φτιάχνω μόνη μου, και το Etsy μου έδωσε τη δυνατότητα να υλοποιήσω την ιδέα μου! Με τον καιρό, γνωρίζοντας περισσότερο το κατάστημα αυτό, άρχισα να ανακαλύπτω καταπληκτικές πηγές για διάφορες αγορές, είτε υλικά, είτε πρωτότυπα χειροποίητα δωράκια! Στα χέρια μου έφτασε πριν από λίγες μέρες ένα δεματάκι από την Αμερική! Μέσα ήταν πολύ όμορφα πακεταρισμένα σε ένα λαχανί χαρτί και δεμένα με μια ροζ κορδελίτσα δυο σακκουλάκια με κομματάκια από μεταξωτό ύφασμα και μια μπαλίτσα από ρετάλια διάφορα εμπριμέ υφασμάτων δεμένα τα μαζί! Τα αγόρασα από το μαγαζί της starlitnest (http://www.starlitnest.etsy.com/), που πουλάει διάφορα πράγματα που ράβει μόνη της, κυρίως quilts,αλλά και φανταστικά υφάσματα! Τα κομματάκια αυτά από μετάξι μου έδωσαν πολλές ιδέες για νέες δημιουργίες!

Έφτιαξα λοιπόν ένα κομμάτι μαύρη τσόχα με επικάλυψη από άσπρο ακατέργαστο μετάξι και μερικά μπαλάκια από felt, έκοψα από την τσόχα και από τα ασπράμαυρα μεταξωτά υφασματάκια λουλούδια, τα έραψα όλα μαζί, τα πέρασα σε μάυρο μεταξωτό κορδόνι μαζί με μερικές ασορτί χάνδρες και έφτιαξα ένα κρεμαστό:




2 comments:

πουαντερι said...

καλα ειναι πανεμορφο και πολυ καλος ο συνδιασμος του μαυρου με το ασπρο.
Μ'αρεσει πολυ,ειδες που σου ελεγα οτι ενας τοξοτης δεν βλεπει ποτε οτι τελειωνει κατι αλλά οτι μολις αρχιζει κατι αλλο;;;;
Ημουνα σιγουρη για σενα οτι θα εβρισκες τον τροπο.
Σου ευχομαι καθε καλο......

creationsbyeve said...

σ΄ευχαριστώ καλή μου, νά'σαι καλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...