Sunday, July 27, 2008

Επιστροφή από τις διακοπές

Μόλις γύρισα από την πανέμορφη Μήλο!
Αυτή τη θέα είχα κάθε πρωί που έπινα τον καφέ μου!!

υπέροχες παραλίες..



υπέροχα ηλιοβασιλέματα..


beautiful landscape...
πανέμορφο τοπίο...


καταπληκτικό φαγητό...


όχι δεν ήμουν πάνω σ'αυτή τη θαλαμηγό ;-)αλλά την είδαμε ξαφνικά ένα απόγευμα αραγμένη απέναντι από το μπαλκόνι μας και τη θαυμάζαμε με τις ώρες...

Και τι υπέροχη έκπληξη με περίμενε όταν άνοιξα τον υπολογιστή μου!!! Μια φίλη από την την Αμερική η Μάρθα που φτιάχνει καταπληκιτκά κοσμήματα και έχει και κείνη το δικό της κατάστημα στο Etsy, έγραψε για το μαγαζί μου και τις δημιουργίες μου στο blog της!!! Δείτε το άρθρο εδώ .

6 comments:

πουαντερι said...

Βρε η δικη μου ηταν που ηρθε να σε παρει για να μην περνεις την δικη σου θαλαμηγο συνεχεια και μετα θα θελει σερβις.......
Ε να δουλεψει λιγο και ο δικος μου καπετανιος! χα!χα!
Σοβαρα τωρα αν κρινω απο το χαμογελο σου πρεπει να περασες πολυ σουπερ.
Οσο για την θεα που ειχες;;;
ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!!!!!!!!
Οσο ειμαι εδω θα πιουμε κανενα καφεδακι;
Θα ξαναφυγω κατα τις 3-4 του μηνος, άντε κανόνισε!

πουαντερι said...

Αληθεια το site του kagaroo ποτε θα ανοιξει να το χαζεψουμε;

creationsbyeve said...

χαχαχα καλά μου φάνηκε με τα κυάλια ότι είδα την κορμάρα σου να λιάζεται πάνω στο κατάστρωμα!!!
Καφέ να πιούμε σίγουρα τώρα που είσαι εδώ!!θα σου στείλω το τηλ. να κανονίσουμε!!!
όσο για το kangaroo πιστεύω πως σύντομα θα το έχει έτοιμο
φιλιά

Σοφία Αρμελινιού said...

Καλώς ήρθες πίσω! Το καλοκαίρι συνεχίζεται και έχεις καιρό και για άλλες βόλτες.

Το Kagooro θα κάνει site;;
Εντυπωσιακότατο. Δεν το ήξερα....

creationsbyeve said...

@twinkle:καλώς σας βρήκα!ελπίζω να καταφέρω να φύγω και τον Αύγουστο λίγες μέρες!Το Kangaroo κάνει site και απότι ξέρω θα είναι και πολύ δυναμικό, με δυνατότητα online αγορών!

faraona said...

Ευα μου καλημερα !
Πολυ ομορφα κοσμηματα κανει η φιλη σου...τα ειδα ολα ...διαβασα και το κειμενο ...ειδες τι ομορφο πραγμα ειναι ναχεις καλους φιλους?
Να με ειδοποιησεις κι εμενα για το kagaroo οταν θα βγει στον αερα.
Καλως μας ηρθες λοιπον κι ευχομαι να μπορεσεις να ξαναπας και τον Αυγουστο παλι.

σε φιλω

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...