Saturday, September 6, 2008

Νέα πρόκληση, νέες δημιουργίες

To θέμα της καινούργιας πρόκλησης αυτή τη φορά είναι ένα τραγούδι, που το διάλεξε η fleurfatale, η νικήτρια της προηγούμενης εβδομάδας: Υοur Ghost, της Kristin Hersh

Δύσκολο θέμα, αλλά τελικά οι δημιουργίες που αναρτήθηκαν μέχρι τώρα είναι καταπληκτικές. Μπορείτε να τις δείτε εδώ!
Εγώ εμπνεύστηκα από το βίντεο-κλιπ και έφτιαξα αυτό το κολιέ από τσόχα, καλυμένη από άσπρη δαντέλα:



Και αφού καταπιάστηκα με τσόχα, και αύριο έχω να πάω σε μια βάφτιση, έφτιαξα αυτό το ζευγάρι παντοφλάκια για το μωράκι:


4 comments:

MITT FARGERIKE said...

Many nice things you have made, I specially like your handcrafted nitted things. Have a nice weekend.

Lisa Abdul-Quddus said...

The baby booties are gorgeous. You are so talented. Love your new banner also.:)

faraona said...

Oλα φανταστικα Ευα μου!Πρωτοτυπα και υπεροχα!
Μπηκα και στο μπλογκ και αφησα σχολιο.
Τις προσεχεις μερες θα σου στειλω μειλ γιατι μπαινω κι εγω στο Etsy
και θελω καποιες πληροφορειες.
Μπορω ε?
Σε φιλω κι ευχομαι παντα μα παντα δημιουργικη,χρυσοχερα και γερη.

creationsbyeve said...

Nατάσσα μου θα χαρώ πολύ να σε δω στο Etsy! Φυσικά και μπορείς, το ρωτάς?ό,τι θέλεις εδώ είμαι :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...