Thursday, January 7, 2010

The sunshine blog award

Μια όμορφη έκπληξη με περίμενε χθες στο blog μου!Η καλή μου φίλη Μαρία μου έδωσε αυτό το όμορφο βραβείο!Σ'ευχαριστώ φιλεναδίτσα! 



To Sunshine award απονέμεαται σε bloggers που η θετικότητα και δημιουργικότητα τους εμπνέουν άλλους στον κόσμο των blog.Οι κανόνες για να αποδεχθείτε το βραβείο είναι:
- Να αναρτήσετε το βραβείο μέσα στο blog ή μέσα σε αυτή την ανάρτηση.
- Να απονείμετε αυτό το βραβείο σε 12 bloggers.
- Να βάλετε σύνδεσμο των βραβευθέντων μέσα στην ανάρτησή σας.
- Να ενημερώσετε τους βραβευθέντες ότι έχουν λάβει αυτό το βραβείο αφήνοντας σχόλιο στο blog τους.
- Να ανταποδώσετε την αγάπη και να αναφέρετε το άτομο που σας έδωσε το βραβείο αυτό.

Κι εγώ με τη σειρά μου απονέμω το βραβείο αυτό στα ακόλουθα blog (η σειρά είναι τυχαία)
 

4 comments:

faraona said...

Ευχαριστω Ευα μου.Θα αναρτήσω μόλις τελειώσω τις δουλειές που με πνίγουν λόγω της μετακόμισης μου στη Θεσσαλονίκη.
φιλια

xristiana xristodoulou said...

Καλή χρονιά! Ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2010!
Συγχαρητήρια για το βραβείο!
Πραγματικά σου αξίζει! Οι δημιουργίες σου είναι όλες τόσο μοναδικές!

S and O said...

Hi!!! THANK YOU so much for the blog award!!! It is so beautiful and a great encouragement for me and my sis:D
Thanks again I'll be sure to pass it along very soon:)
xoxo
Olivia

TinaA said...

Ευχαριστώ πολύ!
Πολύ ωραία η καινούργια εμφάνιση του blog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...