Tuesday, July 29, 2008

To αλογάκι της θάλασσας

Mου το έστειλε μια φίλη με email lol


7 comments:

Σοφία Αρμελινιού said...

Πολύ καλό!
Ελπίζω αυτός που επιχείρησε την αμφίεση του αλόγου να μην έφαγε πολλές κλωτσιές!!!

Φιλιά

Δυστυχώς εγώ δε θα είμαι σε τυχόν συνάντηση με την Πουαντερί. Φεύγω το Σάββατο και έχω πολλά ανοιχτά μέτωπα....

πουαντερι said...

Τον καφε δεν τον ξεχασα,αλλά εχω μπλεξει με τις εξετασεις του πατερα μου,που αμα δεν τον κυνηγησω δεν τις κανει.

faraona said...

Καλε το κακομοιρο πως το εκαναν ετσι χαρην του φακου?
Αυτο κολυμπαει αριστουργηματικα και χωρις ολο αυτο τον γελιο εξοπλισμο...μα τι θα κανουν αλλο πια?

την καλημερα μου Ευα.

creationsbyeve said...

@twinkle: καλή μου νεραϊδούλα σου εύχομαι καλές διακοπές! Δεν πειράζει για την συνάντηση, από το φθινόπωρο όταν θα μαζευτούμε όλοι με το καλό, μπορούμε να προγραμματίσουμε κι άλλες συναντήσεις!
σε φιλώ

creationsbyeve said...

@πουαντερί:όποτε ξαδιάσεις φιλενάδα!εγώ ξαπόστειλα και τον γιο μου χθες και για 20 μέρες θα είμαι εργένισσα χεχεχε

creationsbyeve said...

@faraona: χαχα η φαντασία του ανθρώπου δεν έχει όρια!!

Σοφία Αρμελινιού said...

Φεύγω!

Καλή αντάμωση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...