Friday, September 26, 2008

Οι δημιουργίες της εβδομάδας

Ο δροσερός και βροχερός καιρός των τελευταίων εβδομάδων μου έφερε όρεξη για πλέξιμο και δημιουργικότητα. Η πρόκληση της εβδομάδας είχε θέμα «μινιμαλισμός» και ξεκίνησα να φτιάξω μια απλή μονόχρωμη κάπα (capelet), αλλά δεν πρόλαβα να την τελειώσω εγκαίρως, έτσι έφτιαξα αυτά τα βραχιολάκια με τσόχα.

Και αφού καταπιάστηκα με τη τσόχα, έφτιαξα και αυτές τις καρφιτσούλες.

Η νικήτρια της πρόκλησης ήταν η Matilou, που επέλεξε και το επόμενο θέμα για αυτή την εβδομάδα, που είναι «αναγέννηση». Έψαξα και βρήκα μέσα στα νήματα μου ένα ωραίο πολύχρωμο νήμα που μου περίσσεψε από ένα κασκώλ που είχα πλέξει και έμενε αχρησιμοποίητο. Του έδωσε λοιπόν ξανά ζωή, φτιάχνοντας ένα ζευγάρι γάντια χωρίς δάχτυλα :)

Στο μεταξύ τελείωσα και την κάπα με τις πλεξούδες!

Και τώρα έχω αρχίσει ένα κασκώλ με διάφορα νήματα σε γκρι,άσπρο,μαύρο .

6 comments:

Σοφία Αρμελινιού said...

Εσύ παιδί μου ό,τι πιάσεις, το κάνεις έργο τέχνης!!!

Οι καρφίτσες είναι υπέροχες. Πολύ ωραία ιδέα. Και τα γάντια μου άρεσαν, αλλά αυτό το ασπρόμαυρο κασκόλ πιστεύω ότι θα γίνει τέλειο.
Αλλά έχω μια απορία: πλέκεις όλη μέρα και προλαβαίνεις!!!!!!!!

πουαντερι said...

πω πω θα με τρελανεις βρε, τι ωραια που ειναι ολα αυτα;! ποτε ρε θηριο τα προλαβαινεις;
Τελικα εγω ειμαι τεμπελα ρε γαμώτο.
Ακομα τις καλτες να τις τελειωσω....

ixela said...

woww... how many gret works!!!... you really surprise me!!!... your felted pins are so lovely!!!

creationsbyeve said...

χαχα νεραιδούλα μου πλέκω τα βράδυα όποτε βλέπω τηλεόραση :)
πουαν άσε τις τεμπελιές και πιάσε τις βελόνες!!!το επιβάλει και ο καιρός!!

Unknown said...

Oh, the caplet is like a dream! What gorgeous yarn and lovely design!

kiki said...

Καταπληκτικά! Οι καρφίτσες τέλειες! Και το ασπόμαυρο κασκολάκι...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...