Sunday, April 28, 2019

ΒΙΡΤΟΥΟΖΟΣ ΜΕ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ: Ένας άντρας στο Μπρούκλιν σπάει τα στερεότυπα πλέκοντας στο μετρό!!!!


Ο Louis Boriar που ζει στην περιοχή του Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης αναγκάζει τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν το μέτρο να γυρίσουν τα κεφάλια τους και να τον κοιτάξουν, εξαιτίας δύο βελόνων και ενός νήματος. Κάθε μέρα, βοηθά να σπάσει το στερεότυπο αποδεικνύοντας ότι το πλέξιμο δεν είναι μόνο για τις γιαγιάδες.
Για πολλούς κατοίκους της Νέας Υόρκης, το μετρό είναι το δεύτερο σπίτι τους. "Εδώ περνάω τον περισσότερο χρόνο μου. Χρειάζομαι μία ώρα για να πάω στην δουλειά και μία ώρα για να επιστρέψω στο σπίτι μου από την δουλειά", δήλωσε ο Louis Boriar.
Ο Louis Boriar είναι ένας σύγχρονος καλλιτέχνης και το πιο διάσημο έργο του γίνεται 100 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του εδάφους.  


 

"Τα επίμονα βλέμματα, τόσο των γυναικών όσο και των ανδρών που με κοιτάζουν για 10-15 λεπτά, είναι σαν να λένε : "Τί κάνεις λοιπόν; Πάντα έφερνα το πλεκτό μου στην τσάντα μου και ποτέ δεν ήθελα να πλέξω μέσα στο βαγόνι του μετρό , γιατί φοβόμουν ότι θα με σχολίαζαν, γιατί είμαι ένας άντρας. «Ω, κοιτάξτε αυτόν τον τύπο πλέκει». "Την πρώτη φορά που έβγαλα το πλεκτό μου από την τσάντα μου και άρχισα να πλέκω, επικεντρώθηκα σε αυτό και ξέχασα το περιβάλλον μου". 
Ο Louis Boriar εντοπίστηκε από την ηθοποιό του Broadway, Frenchie Davis η οποία δημοσίευσε μια φωτογραφία στο Facebook, με αποτέλεσμα, αυτό να αλλάξει την ζωή του.
Τα σχόλια ήταν πολλά και διάφορα. Οι περισσότεροι που σχολίασαν δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι σχέση είχε με το πλέξιμο ένας άνδρας, καθώς η φωτογραφία έδειχνε έναν τύπο με καπελάκι του μπέιζμπολ ο οποίος είχε τατουάζ και γενειάδα και έμοιαζε ακριβώς με τον μέσο φίλο σας στο δρόμο. 

 "Πάντα ρωτάς αυτό το μεγάλο ερώτημα στη ζωή: Λοιπόν, σε τι είμαι καλός; Και όταν βρήκα ότι αυτό ήταν το πλέξιμο, τότε συνειδητοποίησα ότι βρήκα τον προορισμό μου. Και από την πρώτη φορά που πήρα αυτές τις βελόνες, είναι κάτι που ήξερα ότι ήθελα να κάνω ".
 

Ιστορικά, το πλέξιμο ήταν μία τέχνη που κυριάρχησε στους άνδρες. Οι ναυτικοί έπλεκαν τα δικά τους πουλόβερ. Κατά τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο, οι τραυματισμένοι επίσης έπλεκαν. Και ο ηθοποιός Ρασελ Κροου που είναι γνωστός ως "The Gladiator" χαλαρώνει από το στρες με το πλέξιμο.
 

«Με οδηγεί σε ένα μέρος που με κάνει να ξεχάσω τα πάντα. Δημιουργώ κάτι, και είμαι τόσο επικεντρωμένος σε αυτό που κάνω, και αυτό ακριβώς με παρασύρει. Και ξέρετε, μου αρέσει να το κάνω αυτό για μένα». Από τη φήμη των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, τα πλεκτά του με την επωνυμία Brooklyn Boy Knits γίνονται ανάρπαστα και πλέον για τον Louis Boriar είναι μία εργασία πλήρους απασχόλησης. Πλέκει μέχρι 30 κομμάτια το μήνα.
 

«Ποτέ δεν το βλέπω σαν εργασία. Το βλέπω ως την τέχνη μου και είναι τέχνη. Ξέρετε, στο τέλος της ημέρας, είναι τέχνη ινών. " Αποδεικνύοντας, ότι η τέχνη δεν κάνει διάκριση στα φύλα.
"Το μήνυμά μου περισσότερο από οτιδήποτε άλλο και αυτό που θέλω οι άνθρωποι να καταλάβουν είναι ότι εάν έχουν ένα πάθος, έχουν μια αγάπη για κάτι που δεν θεωρείται φυσιολογικό, ας ασχοληθούν με αυτό. Να κάνουν την υπέρβαση, και απλά να το τολμήσουν."


Πηγή: newyork.cbslocal.com

Δείτε επίσης:
Όταν το πλέξιμο ήταν ανδρική τέχνη
Και οι άνδρες πλέκουν

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...